Sıfır Hata çalışmaları şirketlerin günümüz zorlu koşullarında sürdürülebilirlikleri için yapmaları gereken çalışmaların başında yer alıyor.

Sıfır hata, işin ilk seferde doğru yapılması ya da geçmiş deneyimlerden hareketle gelecekte aynı hataların yapılmasının önüne geçilecek süreçlerin kurgulanması demektir. Buna bağlı olarak işin en az maliyet ile yapılması ve işi ulaştırdığımız kişilerin yani müşterinin memnuniyetinin sağlanmasıdır. Sıfır hata müşteri memnuniyetine yönelik bir amaç sergilerken ürününün tasarım, üretim, pazarlama ve yönetim süreçlerinin tüm aşamaları adreslenmektedir. Süreçlerin tümünde işin ilk seferde en iyi ve en doğru şekilde yapılması, çalışanın işi yaparken işletmenin hedeflerine uygun çalışması amaçlanmaktadır.

Promeas firmasından Ayça Tümer Arıkan tarafından yönetilen sıfır hata çalıştaylarına Nüve’de tüm birimler katılmaktadır. Yönetim’in liderlik ettiği çalıştayların ilki 12 Kasım 2021 tarihinde yapılmış, 25 Kasım 2021 tarihinde çalışmalara devam edilerek 6 Aralık 2021 tarihinde Sıfır Hata Kapanış Toplantısı yapılmıştır.